S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

» Reklamačný poriadok
  1. Reklamačný poriadok popisuje zásady a princípy uplatňované pri reklamácii tovaru dodávaného našou spoločnosťou. Tento reklamačný poriadok nevylučuje ani neobmedzuje akékoľvek záväzné zákonné práva zákazníka alebo akékoľvek práva zákazníka voči predávajúcemu. Práva a povinnosti vyplývajúce so záruky poskytované na výrobky, sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka).
  2. Záručná lehota, platná pre všetky výrobky je 24 mesiacov od dátumu predaja výrobku spotrebiteľovi. Nevzťahuje sa na výrobky, ktorých životnosť je kratšia ako záruka.

  3. Ak sa počas záručnej lehoty prejaví na výrobku závada spôsobená chybnou konštrukciou, spracovaním alebo materiálom, bude pri splnení nasledujúcich podmienok chybný výrobok (alebo jeho súčasť či diely) bezplatne opravený alebo vymenený za nový.

  4. Reklamovaný výrobok musí byť kompletný v pôvodnom obale. Záruka poskytovaná predávajúcim sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené ohňom, vodou, statickou elektrinou alebo inou živelnou udalosťou, nesprávnym používaním výrobku, opotrebením, mechanickým poškodením alebo neodborným nastavením, modifikáciou, opravou alebo nesprávnym spôsobom použitia nezlučiteľným s návodom na použitie, technickými normami či bezpečnostnými predpismi platnými v Českej republike. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenie výrobku skladovaním mimo rozsah teplôt od -20 °C až 75 °C.

  5. Firma LaTy sa zaväzuje vykonať vybavenie reklamácie (záručnej opravy) do 10-tich pracovných dní odo dňa prevzatia písomného uplatnenia reklamácie a reklamovaného tovaru (bežná doba vybavenia reklamácie je stanovená v súlade so zákonom do 30-tich dní za rovnakých podmienok).

 

Reklamácia by mala obsahovať:

  • názov reklamovaného tovaru
  • konkrétny popis závady
  • kompletný výrobok
  • kópiu dokladu o kúpe (faktúra, predajka)
  • adresu kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (telefón, email na Vás)

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NGYxZTdl